0-9 (45) A (128) B (184) C (179) D (193) E (48) F (100) G (103) H (163) I (73) J (50) K (56) L (93) M (141) N (71) O (44) P (157) Q (8) R (100) S (292) T (110) U (37) V (58) W (82) X (6) Y (10) Z (42)

17. 10. 2017

A Haunted House (2013)

Marlon Wayans musí čelit nadpřirozeným silám, které jsou nejen pěkně nadržené, ale i značně škodolibé…

Malcolm se konečně rozhodl udělat velký krok ve svém životě a souhlasil s tím, aby se k němu přistěhovala jeho přítelkyně Kisha. Její příjezd sice způsobí smrt milovaného psa, ale to není ta největší tragédie, která věčně nadrženého Malcolma postihne. Během následujících dní je totiž více než jasné, že společně s Kishou přišlo do jeho domu i něco jiného. Zlověstného a pěkně nadrženého. Od té chvíle začne trpět nejen jeho sexuální život, ale především ten duševní. Rozhodne se proto vyhledat odbornou pomoc, ale velmi záhy začne pochybovat, zda to byl skutečně dobrý nápad…



Český název: Pár nenormálních aktivit
Režie: Michael Tiddes
Rok výroby: 2013
Délka: 86 min
Země: USA
Alternativní název: Smartass

Hrají:
Marlon Wayans...(Malcolm)
Essence Atkins...(Kisha)
David Koechner...(Dan)
Dave Sheridan...(Bob)
Nick Swardson...(Chip)
Marlene Forte...(Rosa)
...a další


Parodování známých (nejen) hororových filmů není již řadu let žádnou novinkou, takže asi nikoho nepřekvapí, že se Paranormal Activity dočkaly také několika pochybných kousků, které si udělaly srandu na jejich účet. No a kupodivu se mezi nimi našlo i pár takových, které dokázaly rovněž vydělat slušný balík peněz. A zde máme zřejmě jasného vítěze. Nechci se sázet, ale jistě má na tom velký podíl účast známého komika Marlona Wayanse. Ten sice většinou hraje po boku svého bratra Shawna, ale tady si musel vystačit sám. Jako herce ho mám od dob Scary Movie docela rád, ale tohle byl snad nejhorší kousek, ve kterém jsem ho viděl hrát.   

Přehlídka nevkusného humoru a místy až tragických scén nám je nabídnuta již od úvodních minut a přestože jsem se některým momentům skutečně od srdce zasmál, tak jako celek mě tato parodie spíše znechutila. Netajím se tím, že mám rád morbidní a mnohdy až úchylnou podívanou, ale tohle už bylo na můj vkus až moc „přiteplené“ – tímto se částečně omlouvám 4% menšině, ale sledovat jak duch prcá hlavního hrdinu do zadku, nebo jak si to Malcolm rozdává s plyšovými hračkami – tohle mělo někoho rozesmát? Když k tomu navíc přidám holou řiť (potažmo celou postavu senzibila Chipa), bylo vymalováno. Vlastně se ani nedivím, že Nick Swardson za tu zrůdnost (neoznačil bych to za herecký výkon) dostal nechvalně proslulé ocenění (Zlatou malinu).

Teprve při bizarním vymýtání na konci jsem se konečně naplno zasmál i já a alespoň těchto několik minut změnilo můj vesměs negativní postoj k této blbosti. Což je víceméně také jediný důvod, proč tomu dám vůbec nějaké to procentní ohodnocení. 10% dám za Marlona, 10% za hovno na koberci a 10% za to vymýtání.

Hodnocení:
30% 

Žádné komentáře:

Okomentovat