0-9 (45) A (127) B (183) C (178) D (193) E (48) F (100) G (103) H (162) I (73) J (50) K (56) L (93) M (140) N (70) O (44) P (157) Q (8) R (100) S (292) T (110) U (37) V (57) W (82) X (6) Y (10) Z (42)

30. 9. 2017

Paranormal Activity (2007)

Další z řady „rádoby pecek“ které si získaly neuvěřitelný počet příznivců a já prostě nikdy nepochopím PROČ…

Mladý pár Micah a Katie si užívají spokojený milenecký život a těší se z každé společné chvíle ve svém novém útulném domě. Jedinou kaňkou na jejich soužití je fakt, že poslední dobou se v jejich hnízdečku lásky dějí podivné věci. Hlavně Katie je přesvědčena, že se zde vyskytly nadpřirozené síly. Micah proto koupí novou kameru, která má vše zachytit. Zpočátku se však zdá, že je vše v pořádku a Katie je prostě jen moc přecitlivělá. Jenže během následujících nocí začnou oba slyšet podivné zvuky a stanou se svědky podivných úkazů. Navíc se situace začne stupňovat, což vyvrcholí nejen zhoršeným psychickým stavem obou aktérů, ale i…



Režie: Oren Peli
Rok výroby: 2007
Délka: 86 min
Země: USA

Hrají:
Katie Featherston...(Katie)
Micah Sloat...(Micah)
...a další


Již je to několik měsíců co jsem několika lidem slíbil, že upřu svou pozornost na nejznámější (známé) hororové série, ale většinu svého volného času jsem věnoval všem možným hororovým kouskům jen ne jim. Je to dáno hlavně tím, že se snažím na Horror.cz psát co nejvíce recenzí na filmy, které na těchto stránkách ještě nejsou, no a už mi prostě moc času na nic jiného nezbývá. Poslední dobou jsem však již přesycen, nebo lépe znechucen přívalem nejrůznějších céčkových paskvilů a tak jsem se rozhodl vrhnout se konečně na ty série. Původně jsem se chtěl zaměřit na Resident Evil a Poltergeist, ale nakonec jsem zvolil právě Paranormal Activity. Proč? Mám tuhle sérii již dost dlouho v PC a zbytečně mi tam zabírá místo – no a navíc jí chci mít už konečně za sebou.

Found footage totiž nepatří zrovna mezi moje nejoblíbenější hororový subžánr (až na pár výjimek, nemám mezi těmito filmy moc oblíbených kousků). Je ovšem pravdou, že P. A. jsem se záměrně vyhýbal dost dlouho hlavně proto, že mnozí tento film vynášejí do nebes stejně jako Záhadu Blair Witch, kterou já osobně z celé své duše nesnáším a mám ji zařazenou ve své TOPce nejhorších hororových filmů. No a po zhlédnutí tohoto filmu mám podobný názor i na tuto blbost. Tohle že měl být jeden z nejstrašidelnějších filmů? Kde je ta slibovaná hrůza a napětí, při kterých mi měli stát vlasy na hlavě? To si děláte prdel…

Tři čtvrtě hodinová nuda plná ještě úmornějších dialogů, u které jsem já milovník nejrůznějších morbidních/úchylných prasáren a psychologických kousků trpěl jako raněné zvíře. Sledovat dva (ne)herce a poslouchat jejich debilní kecy bylo opravdu utrpení. S hrůzou si uvědomuju, že vzhledem k počtu následujících dílů to budu muset ještě několikrát absolvovat znovu. Jediným štěstím nýmanda Peliho bylo to, že ke konci se přece jenom rozhodl „mírně“ přitvrdit a já tak pokleslou hlavou neshodil monitor ze stolu. Nudou jsem už totiž několikrát předtím praštil čelem do klávesnice. Závěrečná desetiminutovka tak alespoň částečně dokázala upoutat mou pozornost a kvůli tomu nedám čistý ODPAD. 

Hodnocení:
Každopádně nechápu, jak mohl tento film vydělat tolik peněz a proč má tolik pokračování. 20% dám za ten závěr a dalších 10% za těch několik alternativních konců. 

Žádné komentáře:

Okomentovat