0-9 (45) A (128) B (183) C (179) D (193) E (48) F (100) G (103) H (162) I (73) J (50) K (56) L (93) M (141) N (70) O (44) P (157) Q (8) R (100) S (292) T (110) U (37) V (58) W (82) X (6) Y (10) Z (42)

20. 7. 2017

Pet (2016)

Dramatický příběh o dvou psychicky narušených jedincích, kteří se opravdu hledali, až se našli…

Mladík Seth pracuje v útulku pro zvířata a nevede zrovna moc úspěšný život. Nemá žádné kamarády, holky o něj jen málokdy zavadí pohledem a jeho jedinou radost (práci) mu kazí chvíle, kdy musí své psí miláčky vodit na smrtící injekci. Jednoho dne však potká v autobuse atraktivní blondýnku Holly, se kterou kdysi chodil na školu. Nesmělý mladík zcela propadne jejímu kouzlu, začne se jí dvořit, ale jediné čeho se dočká, je její odmítavý postoj a absolutní nezájem. Seth je však dívkou natolik poblázněn, že jí začne sledovat na každém kroku a ve chvíli kdy se mu do rukou dostane její deníček, se rozhodne k zoufalému (šílenému) kroku. Unese Holly a v podzemí útulku jí uvězní v kleci. Hodlá ji napravit a očistit její duši i svědomí. Jak totiž zjistil, dívka není vůbec taková, jak by se na první pohled mohlo zdát a skrývá nejedno tajemství. Otázkou však zůstává, kdo z nich je větší pošahanec…



Český název: Zvířátko
Režie: Carles Torrens
Rok výroby: 2016
Délka: 94 min
Země: USA / Španělsko

Hrají:
Dominic Monaghan...(Seth)
Ksenia Solo...(Holly)
Da'Vone McDonald...(Nate)
Jennette McCurdy...(Claire)
Nathan Parsons...(Eric)
...a další


Přestože jsem byl rozhodnutý během své dovolené v zahraničí absolutně „vypnout“ od všeho a od všech, přece jenom jsem si sebou vzal i dva filmečky na zkrácení dlouhých nocí. Všechny ty fakultativní výlety, potápění a chlastání v baru po nějaké době dost unavují a tak jsem se nakonec rozhodl, že si PET pustím. Četl jsem na tento film několik docela pozitivních komentářů a ani lehce nadprůměrné hodnocení nenaznačovalo, že by mělo jít o špatnou podívanou. Nevím, možná za to mohl ten kapverdský rum a místní punče, které jsem předtím konzumoval, ale nějak závratně okouzlený jsem z toho nakonec bohužel nebyl.

Přitom příběhy o vyšinutých jedincích mám docela rád. Tady se sice scénárista Slater na diváka zapůsobit několika „šokujícími“ odhaleními (zvraty), ale na mě to nějak závratně nefungovalo. Některé momenty mi přišli těžko uvěřitelné, jiné spíše úsměvné, ale dech beroucí? To opravdu ne. Postupné rozplétání či spíše proplétání dvou pochybných existencí a jejich problematických psychologických JÁ, bylo méně nervy drásající, než mrouskání koček pod terasou mého pokoje v pozdních hodinách.

Jediné co mě tak alespoň trochu uspokojilo, byli průměrné herecké výkony obou hlavních postav a několik „drsnějších“ scén. Dominic Monaghan se sice snažil doslova vypotit to nejlepší ze svého hereckého umu, ale já ho mám stejně nejvíc zaškatulkovaného coby jednoho z hobitů a ze seriálu LOST. Drsnější role mu nějak zvláště nesedí dle mého názoru. Ksenia Solo je celkem pohledná kočka o tom žádná, ale ani ona se nějak nevymanila z obyčejného průměru. Průměrný je totiž celý film – žádný zázrak se tak nekonal.

Hodnocení:
50% 

Žádné komentáře:

Okomentovat