0-9 (45) A (127) B (183) C (178) D (193) E (48) F (100) G (103) H (162) I (73) J (50) K (56) L (93) M (140) N (70) O (44) P (157) Q (8) R (100) S (292) T (110) U (37) V (57) W (82) X (6) Y (10) Z (42)

26. 5. 2017

Staunton Hill (2009)

Není Romero jako Romero. Cameron se rozhodně ve šlépějích svého otce moc dobře nevydal…

Pětice přátel míří stopem do Washingtonu, aby se zde zúčastnili protestní akce. Ve Virginii jsou však nuceni přijmout nabídku neznámého mladíka Quintina, který se jim nabídne, že je sveze, protože předchozí auto které stopli, jim ujelo. Během jízdy má však auto poruchu, ale naštěstí nedaleko odsud leží usedlost rodiny Stauntonových, kde ulehnou ke spánku ve zdejší stáji. Trojčlenná rodinka sice nemá z jejich přítomnosti příliš velkou radost, ale jen na oko. Ve skutečnosti jde o psychopaty, kteří kšeftují s nejrůznějšími částmi lidských těl a jejich krutost brzy všichni poznají na vlastní kůži…



Český název: Masakr v kopcích
Režie: G. Cameron Romero
Rok výroby: 2009
Délka: 90 min
Země: USA

Hrají:
Cristen Coppen...(Jordan)
David Rountree...(Cole)
Charlie Bodin...(Quintin)
B.J. Hendricks...(Buddy)
Kathy Lamkin...(Louise Staunton)
Sherry Weston...(Geraldine Staunton)
...a další


Nikterak originální zápletka sebou však přinášela jeden velký otazník a to příjmení Romero uvedené na postu režiséra. Dopředu jsem si o tomto slasheru / hixploitationu nic nezjišťoval, přesto jsem zaregistroval jeho velmi nízké hodnocení na internetu. Ani to mě však neodradilo, protože jsem byl zvědavý, jak si Cameron povede a navíc mám tento druh filmů docela rád (starší kousky tohoto subžánru patří k mým nejoblíbenějším vůbec). Jenže jak vidno, chlapec se teda moc nepotatil a Staunton Hill patří zcela po právu k snad vůbec nejhorším kouskům tohoto odvětví, jaké jsem zatím měl možnost vidět.

Již samotný fakt, že první polovinu filmu jsem se neskutečně nudil a ani žádná z postav mě vyloženě neokouzlila, bylo jasným signálem, že tady nebude něco v pořádku. Na dementní chování postav jsem si již zvykl, ale tady to místy někteří ze zúčastněných doháněli přímo do extrému. Navíc ani samotní záporáci, nebyli přímo ukázkovými burany, na jaké jsem povětšinou zvyklý. Přitom Kathy Lamkin už má ledasco za sebou a nechápu, proč se nechala ukecat k účasti na tomto paskvilu. I já si hned vzpomněl na Turistas či Texaský masakr, ale tento film jim v ničem nesahal ani po kotníky.

Je tu sice trocha brutality v podobě porcování lidských těl či skalpování, ale vše bylo provedeno tak lajdácky, že ani při sebemenší vůli mě to nedokázalo uspokojit a to mám bizarní / morbidní situace opravdu rád (spíš bych řekl, že na nich i docela ujíždím). Pak jsem se ale podíval na mrzký rozpočet filmu (750 000 dolarů) a hned mi bylo všechno jasné. Když k tomu připočítám i velmi chabou atmosféru, která mě nedokázala ani při nejlepší vůli alespoň jednou vylekat, bylo doslova vymalováno. Nejde sice o vyložený ODPAD, ale opravdu to k němu nemá daleko.

Hodnocení:
30% 

Žádné komentáře:

Okomentovat