0-9 (45) A (127) B (183) C (178) D (193) E (48) F (100) G (103) H (162) I (73) J (50) K (56) L (93) M (140) N (70) O (44) P (157) Q (8) R (100) S (292) T (110) U (37) V (57) W (82) X (6) Y (10) Z (42)

11. 4. 2017

Vampire Boys (2011)

Ani upíři to nemají v lásce jednoduché. Ti homosexuální obzvlášť!

Caleb se přistěhuje do Los Angeles a snaží se rychle zapadnout mezi studenty v jeho nové škole. Prozatím mu dělá společnost jeho milý spolubydlící, ale již brzy narazí na někoho, kdo navždy změní jeho život. Jasin vůdce upířího klanu v něm totiž vidí svého vyvoleného, díky kterému by mohl přežít dalších 100 let. Pokud totiž nedokáže Caleba přesvědčit, aby se z něj stal upír a stál mu po boku, přestane existovat a s ním i jeho věrní druhové (Logan, Dane a Adam).



Režie: Charlie Vaughn
Rok výroby: 2011
Délka: 70 min
Země: USA

Hrají:
Christian Ferrer...(Caleb)
Jason Lockhart...(Jasin)
Dylan Vox...(Logan)
Jess Allen...(Dane)
Tanner Acord...(Adam)
Zasu...(Tara)
... a další


O tom že existují filmy pro čtyřprocentní menšinu, jsem srozuměn už dávno, ale z pochopitelných důvodů je prostě nevyhledávám. Byl jsem proto překvapen, když mi můj přehrávač náhodně vygeneroval právě tento film, o kterém jsem až dodnes neměl ani tušení a dokonce jsem zjistil, že mám ve své filmotéce i dvojku. Naštěstí pro mě se to dalo s vypětím všech sil přežít až do konce. Jelikož si málokdy zjišťuju nějaké informace o filmu dopředu, pojal jsem podezření, že jde o film určený především pro gaye již po prvních minutách. Polonazí svalovci, kteří mají neustále potřebu se osahávat, toho byli jasným důkazem.

Děj ala chlapecká variace Twilightu mě začal záhy doslova uspávat. Kdyby to mělo alespoň ucházející atmosféru (když už děj stál za…), snad bych i uvažoval o nějakém tom lichotivějším hodnocení. Bohužel takto mi Vampire Boys absolutně nic nedali a ty dvě scény, při nichž tekl pramínek oranžové krve, můj názor nezměnil. Věřím však, že nějakého homosexuálního diváka to mohlo zaujmout. No nic. Je na čase se posunout zas o kus dále. Tento film mi nic k duhu nedal a jsem nesmírně rád, že to netrvalo moc dlouho. Teď ještě přežít dvojku a dát od podobných filmů ruce pryč! 

Hodnocení:
0%

Žádné komentáře:

Okomentovat