0-9 (45) A (127) B (183) C (178) D (193) E (48) F (100) G (103) H (162) I (73) J (50) K (56) L (93) M (140) N (70) O (44) P (157) Q (8) R (100) S (292) T (110) U (37) V (57) W (82) X (6) Y (10) Z (42)

12. 3. 2017

Disappointments Room, The (2016)

Kate Beckinsale coby psychicky nevyrovnaná žena, starý dům a tajemný pokoj v podkroví…

Architektka Dana se společně se svým manželem a synem přestěhuje na venkov. Našli si zde starý dům, který se rozhodla zrekonstruovat. Snad konečně našli místo, kde se pokusí obnovit pošramocené rodinné vztahy a hlavně se musí dát do pořádku po psychické stránce. Nedávná smrt jejich malé dcerky jí totiž hluboce zasáhla. Psychicky nestabilní žena však záhy zjišťuje, že s domem není vše v pořádku. Slyší podivné zvuky, trápí jí děsivé noční můry a vidí duchy. Její muž jí samozřejmě nevěří a co víc, úplnou náhodou objeví klíč od pokoje v podkroví, který v minulosti sloužil k „ukrytí“ nevhodných dětí. Jsou však duchové skuteční, nebo jde jen o její chorou představivost?…



Režie: D.J. Caruso
Rok výroby: 2016
Délka: 92 min
Země: USA

Hrají:
Kate Beckinsale...(Dana Barrow)
Mel Raido...(David Barrow)
Duncan Joiner...(Lucas Barrow)
Lucas Till...(Ben)
Michaela Conlin...(Jules)
...a další


Přítomnost sexy upírky Kate Beckinsale byla hlavním důvodem, proč jsem si tuto duchařinu vůbec pouštěl. Většinou totiž nepatřím k těm, kteří se ženou za každou novinkou a nechávám je nějaký čas uležet. Nikterak jsem si dopředu o tomto filmu nezjišťoval žádné informace, ani jsem si nečetl žádné recenze či komentáře. Prostě jsem se hodlal nechat překvapit. Jméno režiséra Carusa mi taky není neznámé a už jsem od něj pár filmů viděl. Takže jsem doufal, že i tentokrát mě bude čekat zajímavá podívaná. No řekněme slušně, že se tak nestalo.

Mnohokrát ohraná zápletka by mi ještě tolik nevadila, jen kdybych se u toho nenudil jako prase. Málem jsem se u toho uzíval k smrti a nebýt několika zajímavých momentů ve druhé půli, asi by se tak i stalo. Prvních patnáct minut se absolutně nic nedělo a já začal nervózně pokukovat po časomíře. Nejenom že mě neskutečně iritoval blonďatý přeliv hlavní herečky, ale kromě zašustění v křoví se nic nedělo ani další čtvrthodinu a to už bylo něco na mě. Bohužel ani Kate v ručníku či bílém tílku na mě tentokrát tolik nepůsobila a já měl prostě sto chutí to vypnout. Tohle že má být duchařina???

Naštěstí se pak na scéně objevilo několik rádoby lekacích momentů a nočních můr, což mě lehce probudilo z letargie. Nebýt však toho černého psa, tak by tyto pasáže za moc nestály. Předvídatelné bububu na mě už moc velký dojem nedělá a já prostě pořád postrádal potřebnou atmosféru a napětí. To se tu sice na pár krátkých chvil objevilo, ale žádná velká sláva to rozhodně nebyla. Ke konci filmu jsem sice pocítil mírné zlepšení, ale to už pošramocený špatný pocit a dojem z předešlých minut nezachránilo. Tento film je prostě podprůměrnou záležitostí, která nestojí za větší pozornost.


Hodnocení:
30%

Žádné komentáře:

Okomentovat