0-9 (45) A (128) B (184) C (179) D (193) E (48) F (100) G (103) H (163) I (73) J (50) K (56) L (93) M (141) N (71) O (44) P (157) Q (8) R (100) S (292) T (110) U (37) V (58) W (82) X (6) Y (10) Z (42)

4. 2. 2017

Wrong Turn (2003)

V Západní Virginii a zvláště v tamních lesích není vůbec bezpečno! O čemž se přesvědčí skupinka lidí, která se rozhodne zkrátit svou cestu a padne do spárů rodinky kanibalů...

Chris spěchá na důležitou schůzku po dálnici v Západní Virginii. Jenže na ní došlo k obrovské zácpě a tak se rozhodne využít „zkratku“ po jedné z vedlejších lesních cest. Během jízdy však nevěnuje pozornost řízení a tak se stane, že narazí do auta pětice výletníků, kteří měli defekt. Obě auta jsou nepojízdná a jak zjistí, někdo úmyslně nastražil přes cestu ostnatý drát. Cris společně s Jessie, Carly a jejím snoubencem Scottem vyráží pro pomoc, zatímco další dva zůstávají u aut pro případ, že by jel náhodou někdo kolem. Lesní cesta je dovede až k podivnému domu, ve kterém musí někdo viditelně žít. Majitelé však nejsou doma a tak se naše skupinka rozhodne dům prohledat a najít telefon. Ten tu není, ale místo toho objeví celou řadu nejrůznějšího harampádí a osobních věcí neznámých lidí. Dojdou k závěru, že zdejší páni domu musí být psychopatové a vrazi, protože v lednici a zavařovacích sklenících lze spatřit několik lidských orgánů. Nemají však ani tušení, že dům patří trojici geneticky znetvořených kanibalů, kteří mají na svědomí desítky pohřešovaných osob, jenž se „ztratili“ v okolí. Vše přeruší jejich příjezd a nastává boj o holé přežití…



Český název: Pach krve
Režie: Rob Schmidt
Rok výroby: 2003
Délka: 84 min
Země: USA

Hrají:
Eliza Dushku...(Jessie Burlingame)
Desmond Harrington...(Chris Flynn)
Emmanuelle Chriqui...(Carly)
Jeremy Sisto...(Scott)
Julian Richings...(Three Finger)
...a další


Série Wrong Turn nikdy nepatřila mezi moje nejoblíbenější, přesto jsem nad ní nikdy nezanevřel. Jde o průměrnou záležitost, která mě nejvíce oslovila právě tímto dílem a čtyřkou. Zatímco od třetího dílu naleznete všechny recenze na tomto blogu, první a druhý díl mi tu dosud chyběl. I proto jsem se rozhodl to změnit a zkompletovat celou sérii. Pach krve sice nikdy nedosáhl takových kvalit jako The Hills Have Eyes, nebo The Texas Chain Saw Massacre, ale dá se na něm najít i několik pozitivních věcí, kvůli kterým stojí za to, mu věnovat trochu té pozornosti.

Jinak já se u tohoto filmu docela pobavil a to myslím doslovně. Vystrašit či překvapit mě tu nemělo skoro nic, ale za to moje bránice dostávala pořádně zabrat. Scéna kdy té borce usekne na stromě hlavu, mě fakt dostala, že jsem se málem vyvrátil z křesla. I zvuky jenž trojice incestních bratříčků vydávala, byla spíš k popukání. Jinak co se atmosféry týče, tak žádná velká strašidelná či tajemná jízda to nebyla. Scénář se zuby nehty držel šablony klasických hixploitationů a nějak nevybočil z jejich řad. Některé rádoby brutální scény, však vypadaly docela dobře – to se musí tvůrcům nechat.

Největší ozdobou filmu jsou dvě pěkné herečky Eliza Dushku a Emmanuelle Chriqui (zvláště pro druhou jmenovanou mám velkou slabost). Kdybych byl já členem té rodinky, tak bych je před rozporcováním ještě pořádně znásilnil, ať si taky trošku užijí. No je však potřeba říci, že zde jde o jediný díl z celé série, kde pro nahotu nezbylo místo. Což vzhledem k „materiálu“ který se tu přímo nabízel, byla velká škoda. V konečném hodnocení budu hodně štědrý, protože já se tady vážně moc nenudil a film jako celek byl příjemným zpestřením, jinak ne příliš vydařeného dne...

Hodnocení:
60%

Žádné komentáře:

Okomentovat