0-9 (45) A (127) B (183) C (178) D (193) E (48) F (100) G (103) H (162) I (73) J (50) K (56) L (93) M (140) N (70) O (44) P (157) Q (8) R (100) S (292) T (110) U (37) V (57) W (82) X (6) Y (10) Z (42)

14. 2. 2017

Starship Troopers 3: Marauder (2008)

Johnny Rico je zpět!!!

Nebeský maršál Omar Anoke se právě chystá navštívit základnu Federace Roku San. Její velitel Johnny Rico z toho sice není zrovna moc nadšený, protože musí neustále řešit konflikty nejen s farmáři, kteří vojáky opovrhují, ale i otravné brouky, kteří celé dny neustále zkoušení prolomit obranné ploty základny. Když se však ukáže, že maršála doprovází i jeho dva přátelé kapitánka Lola a její snoubenec Dix, rázem hodí všechny starosti za hlavu. To však neměl dělat, protože právě v tu chvíli brouci znovu zaútočí a tentokrát se jim podaří dostat do základny. Životy všech jsou v ohrožení, mnoho vojáků zemře a samotný maršál přežije jen zázrakem. To se však neobejde bez trestu, kterým se má stát Ricova poprava. Jenomže během evakuace maršála, dojde k poškození vesmírné lodi a samotný maršál, Lola a několik členů posádky se na poslední chvíli zachrání v záchranném modulu. Tato skutečnost však musí být před veřejností utajena a tak se pro jejich záchranu nic neděje. S tím se však nehodlá smířit Dix, který zachrání Johnnymu život a přesvědčí ho, aby se společně s několika vojáky vydal na záchranou misi. Jenomže na planetě OM-1 se kromě přeživších nalézá i něco mnohem děsivějšího a mocnějšího, než s čím doposud Federace přišla do kontaktu…



Český název: Hvězdná pěchota 3: Skrytý nepřítel
Režie: Edward Neumeier
Rok výroby: 2008
Délka: 105 min
Země: USA / JAR / Německo

Hrají:
Casper Van Dien...(Johnny Rico)
Jolene Blalock...(Lola Beck)
Boris Kodjoe...(Dix Hauser)
Stephen Hogan...(maršál Omar Anoke)
Marnette Patterson...(Holly Little)
Amanda Donohoe...(admirál Enolo Phid)
...a další


Říká se „do třetice všeho dobrého a zlého“. Do třetího dílu jsem šel s velkými obavami, protože po otřesné dvojce jsem nad touto sérií docela zanevřel. Naštěstí přišla s návratem Caspera
a přítomnosti atraktivní Jolene Blalock trocha oživení. I když je pravdou, že děj samotný mě moc nezaujal, tak jsem se tady zas až tolik nenudil. Sice se tu opět objevila ona otravná propaganda a na můj vkus se tu až moc mluvilo o náboženství a víře. Naštěstí se režisér pokusil navázat na jedničku onou akčností a humorem – takže se z toho nakonec stal celkem stravitelný film.

Sice to pro mě není ještě ani průměrný film, ale má k tomu velmi blízko. Asi to je i tím, že byl děj rozdělený do dvou částí, z nichž mě zajímala jen ta odehrávající se na planetě s šesticí trosečníků. Zde se tvůrcům skutečně podařilo navodit zajímavou atmosféru bezmoci a tajemna. Ovšem právě v těchto chvílích se tu na můj vkus až moc mluvilo o víře v boha atd. Jolene Blalock je však atraktivní herečka a byla to právě ona, kdo táhl společně s Casperem celý film, co se hereckých výkonů týče. Zbytek tu byl více méně do počtu.

Příznivci nahoty si i zde přijdou na své, což beru jako vítané zpestření – nikoliv však nutnost. Trojka tak sice nedosáhla na průměrnou úroveň jedničky, ale jen o fous. Nicméně se ani moc nedivím, že podobně jako tomu bylo u dvojky, šel tento film rovnou na DVD. Jít na tohle do kina, tak mě asi odvezou...Asi nejvíce mě zklamalo to, že se neobjevil v celé svojí kráse onen broučí „bůh / vůdce“. Na to už však zřejmě nestačil už tak nepříliš velký rozpočet. Tato série však nikdy nebude patřit mezi moje oblíbené.

Hodnocení:
40%

Žádné komentáře:

Okomentovat