0-9 (45) A (128) B (183) C (179) D (193) E (48) F (100) G (103) H (162) I (73) J (50) K (56) L (93) M (141) N (70) O (44) P (157) Q (8) R (100) S (292) T (110) U (37) V (58) W (82) X (6) Y (10) Z (42)

31. 12. 2016

Malevolence (2004)

 Zpackaná loupež a špatný výběr úkrytu. Pro čtveřici bankovních lupičů a jejich rukojmí nastanou krušné časy. Narušili totiž teritorium sériového vraha. Psychopata, který s nimi rozhodně nebude jednat v rukavičkách...

Čtveřice zlodějů se rozhodne vyloupit banku. Po zpackané loupeži při níž byl smrtelně raněn jeden z nich Max, si mají dát sraz v odlehlé oblasti v jednom z opuštěných domů a rozdělit si kořist. Zatímco mladý pár Julian a Marylin se musí co nejrychleji zbavit mrtvého těla, Kurt má defekt na svém automobilu a tak se uchýlí k únosu Samanthy a její dcery Courtney. Následně se dostane na místo jako první a tak se rozhodne své kolegy podvést. Jenomže se něco pokazí...Když jeho dva kumpáni přijedou k domu, naleznou svázanou matku na podlaze, ale po Kurtovi, většině peněz ani malé dívce žádné stopy. Podvedl je snad a zmizel i s lupem? Na svou otázku dostanou brzy krvavou odpověď. Protože v těchto končinách nejsou sami. Hrůza skrývající na tomto místě řadu let, nemá ráda nevítanou návštěvu…



Režie: Stevan Mena
Rok výroby: 2004
Délka: 90 min
Země: USA

Hrají:
Samantha Dark...(Samantha Harrison)
Courtney Bertolone...(Courtney Harrison)
R. Brandon Johnson...(Julian)
Heather Magee...(Marylin)
Richard Glover...(Kurt)
...a další


Šel jsem do toho s tím, že jde o amatérský kousek začínajícího režiséra. Tudíž jsem nebyl ani moc zklamán z toho, že mě film moc nebavil. To však nic nemění na tom, že jde o podprůměrný film, u kterého jsem měl co dělat, abych neusnul. Začátek se mi ještě docela líbil, ale jak čas plynul , změnilo se mé vše na polo-spánkový relax. Ze kterého mě většinou probudil řev hereček, které bezdůvodně přicházely o své hlasivky. Režisér Mena se prostě rozhodl splnit si svůj sen o natočení vlastního slasheru.

Rozporuplné pocity jsem neměl jen ze způsobu natáčení, hereckých výkonů, ale i samotného scénáře. On samotný nápad nebyl vůbec špatný, ale neschopnost navodit potřebnou atmosféru, která prostě u slasherů nesmí chybět, se režisérovi bohužel nepovedla téměř za celou dobu trvání jeho filmu. Když k tomu připočítám i fakt, že někteří herci až nechutně přehrávali – je vás asi jasné, že tady pšenka nepokvete. Přehlídka klišé sebou přinesla i řadu naprosto trapných momentů (viz útěk dcery před Kurtem a chování její matky, která místo aby držela hubu, vše pokazila svým kecáním…).

To samé platí i pro chování samotného vraha. Nechápal jsem tu jeho neschopnost zabít ty dvě krávy, když už měl tolik příležitostí – ale to by nebyla sranda (pro režiséra zřejmě). Pro diváka čiré zoufalství. Z toho co jsem viděl, se mi líbila asi patnáctiminutová pasáž, jinak to byla celkem bída. Ta sbírka mrtvol v baráku jasný odkaz na Texaský masakr...Musím však nakonec uznat Menovu houževnatost, že se prostě nevzdal a pokračoval dále (sám si vlastně udělal k tomuto filmu skoro všechno – režie, scénář, produkci, hudbu…) a následně natočil ještě další filmy. Brzy se na ně chystám, tak jsem zvědavý jak pokročil…

Hodnocení:
40%

Žádné komentáře:

Okomentovat