0-9 (45) A (127) B (183) C (178) D (193) E (48) F (100) G (103) H (162) I (73) J (50) K (56) L (93) M (140) N (70) O (44) P (157) Q (8) R (100) S (292) T (110) U (37) V (57) W (82) X (6) Y (10) Z (42)

19. 12. 2016

Grindhouse: Planet Terror (2007)

 Tento projekt zdá se mi poněkud nešťastným. Robert Rodriguez a jeho trashový příspěvek pro milovníky ujeté podívané...

Když se Muldoon za pomoci vojenské jednotky rozhodne zmocnit zákeřného viru, rozhodne se jeho stvořitel Abby jej zničit, aby nepadl do jeho rukou. Jenomže nebezpečný zelený oblak zanese vítr na nedaleké město a většina jeho obyvatel se promění zuřivé, vředy pokryté bestie. Zdá se však, že hrstka lidí je proti viru imunní, ale vyhráno rozhodně nemají. Na cestě za záchranou se musí doslova probít záplavou svých bývalých sousedů, kteří touží po jejich mase a krvi. 



Český název: Planeta Teror
Režie: Robert Rodriguez
Rok výroby: 2007
Délka: 103 min
Země: USA

Hrají:
Freddy Rodríguez...(Wray)
Rose McGowan...(Cherry Darling)
Marley Shelton...(Dr. Dakota Block)
Jeff Fahey...(J.T.)
Naveen Andrews...(Abby)
Bruce Willis...(Muldoon)
...a další


Když se dvojice lehce ujetých režisérů Robert Rodriguez a Quentin Tarantino rozhodla natočit svůj projekt Grindhouse a vzdát tak poctu béčkovým filmům, mnoho fanoušků doslova chrochtalo blahem. Přiznám se, že i já sám jsem se docela těšil, protože od obou pánů jsem už měl tu čest vidět pár filmů. Bohužel to na mě mělo zcela jiný efekt, než na většinu lidí co znám, či podle ohlasů na internetu. Vlastně abych řekl pravdu, jsem oběma filmy spíše pěkně zhnusen. Což o to, že herecké obsazení bylo opravdu zajímavé a pestré, když samotná kvalita příběhu stála za starou belu.

Již samotný zombie žánr mi vždy přivodí kopřivku a to jsem ještě neměl ani zdání, cože si Rodriguez na mě připravil zde. Dle většiny je film nabytý skvělými efekty, trefnými hláškami a parádní porcí akce a zábavy – no já kromě několika drobků nenarazil na nic z výše jmenovaného. Digitální cákance krve byli na můj vkus až moc přehnané, stejně jako ty rádoby gore efekty (snad kromě kosení nakažených vrtulníkem), laciné hlášky a trapný humor mě tentokrát nechaly zcela chladným a tak jediné co zaujalo mou pozornost, byla dvojice hereček a mini role Bruce Willise.

Rose McGowan byla neskutečně sexy a i ta její protéza nebyla vůbec k zahození. Dokonce jsem kvůli ní zahodil i své předsudky vůči přehnanosti. To Marley Shelton – pro tuhle ženskou mám prostě slabost. Zbytek herců podal hodně průměrné výkony, vyjma Jeffa Faheye. Jeho postava byla vážně dobrá a občas vypotila nějakou tu trefnou hlášku (jako jedna z mála). To Fergie se tu moc dlouho neohřála, ale výstřih – jo ten měla luxusní. Planeta teror tak skutečně může okouzlit velkou část diváků, ale já mezi ně patřit nikdy nebudu. Sice mám rád trash, ale tohle už na mě bylo prostě příliš. Především je u toho potřeba vypnout mozek a moc nad ničím nepřemýšlet. Což jsem já však u sledování prostě tentokrát nedokázal. 

Hodnocení:
40%

Žádné komentáře:

Okomentovat