0-9 (45) A (128) B (183) C (179) D (193) E (48) F (100) G (103) H (162) I (73) J (50) K (56) L (93) M (141) N (70) O (44) P (157) Q (8) R (100) S (292) T (110) U (37) V (58) W (82) X (6) Y (10) Z (42)

23. 12. 2016

Glass Trap (2005)

 Radioaktivní mravenci zaútočí na několik lidí v mrakodrapu. Aneb céčková podívaná se vším všudy…

Do zahradnictví, nebo lépe řečeno školky kde je možné zakoupit různé druhy flóry i té exotické, přichází pracovnice ministerstva zemědělství na kontrolu. Vedoucí není z její přítomnosti moc nadšený, navíc se pohřešují jeho dva zaměstnanci. Po chvíli jsou nalezena dvě na kost ohlodaná lidská těla. Přivolaná policie nemá zprvu ani tušení, co to mohlo způsobit. Jen Elizabeth začíná mít divné tušení, které navíc potvrdí koroner. Na svědomí to musí mít exotický druh mravenců, ale jak se sem dostal? Zrovna v tu chvíli je do mrakodrapu plného kanceláří, dovezena zásilka rostlin. Budova je sice skoro liduprázdná, ale několik lidí se tu přece jenom vyskytuje. Nikdo z nich nemá o přítomnosti radioaktivních mravenců ani tušení, ale brzy jsou těmito tvory konfrontováni a počet přeživších se začne rapidně snižovat. Přestože se až dosud neznali a někteří z nich skrývají svá tajemství, musí začít spolupracovat, jinak se nedožijí večera…



Český název: Skleněná past
Režie: Fred Olen Ray
Rok výroby: 2005
Délka: 90 min
Země: USA

Hrají:
C. Thomas Howell...(Curtis)
Siri Baruc...(Sharon)
Tracy Brooks Swope...(Elizabeth)
Stella Stevens...(Joan Highsmith)
Martin Kove...(Corrigan)
...a další


Já jsem zkrátka nepoučitelný. Fred Olen Ray mě už několikrát zklamal, ale přesto jsem mu chtěl dát znovu šanci. V jeho docela bohaté režisérské kariéře (i když převážně té odpadové), jsem tu a tam narazil i na docela koukatelné kousky. Někde ve skrytu duše jsem doufal, že by z toho mohla být nakonec alespoň průměrná podívaná. No spletl jsem se. Tento kousek je opravdu špatný a vlastně ani nevím, čím bych svou kritiku začal. Pokud však máte rádi céčkové braky, budete jistě spokojeni.

O digitálních mravencích se asi nemá potřebu moc rozepisovat. Jistě si dokážete živě představit jakousi černou skvrnu, které na hlavě raší gumové kusadla. Jejich útoky především absence jakékoliv mimiky těla, mě však dokázala místy i rozesmát. Zvláště ve chvílích, kdy jakože skočili na svou oběť a všude začala stříkat umělá krev. Tvůrci se navíc snažili stupidní scénář okořenit množstvím laciných hlášek a situací, při kterých zůstával rozum stát. No a aby toho nebylo málo, herecké obsazení bylo až na pár jedinců doslova katastrofální.

Nechci tady zbytečně spoilerovat (to prostě musíte vidět), ale tak debilní film jsem už dlouho neviděl. Zvláště když se tvůrci snažili do svého příběhu přidat i dávku akčnosti a právě tyto momenty byli mnohem horší, než samotní digitální mravenci. Netušil jsem, že když zamořím celou budovu smrtícím plynem a následně si stoupnu do dveří ze kterých ještě unikají nebezpečné výpary a udělám si selfie – se mi nic nestane. Nebo se rychlostí blesku dokážu teleportovat ze střechy do garáží, přes desítky mravenců...Podobných kiksů tu byla celá řada. Skleněná past je opravdu otřesným filmem a jediný důvod proč tomu nedám rovnou odpad je přítomnost C. Thomase Howella a té staré ženské, která všechny buzerovala. 

Hodnocení:
20% 

Žádné komentáře:

Okomentovat