0-9 (45) A (127) B (183) C (178) D (193) E (48) F (100) G (103) H (162) I (73) J (50) K (56) L (93) M (140) N (70) O (44) P (157) Q (8) R (100) S (292) T (110) U (37) V (57) W (82) X (6) Y (10) Z (42)

13. 11. 2016

Hitcher II: I've Been Waiting, The (2003)

Vrátil se zpět, aby čelil svým můrám z minulosti. Jenomže místo toho bude muset čelit dalšímu psychopatovi…

Ani patnáct let po svém souboji s psychopatickým stopařem se Jimovi nepodařilo zbavit se svých nočních můr. Sice se z něj stal policista, který pronásleduje nejrůznější vrahy a psychopaty napříč Státy, ale kvůli tomu že dává přednost střelbě před vyjednáváním, je svými nadřízenými suspendován. Navíc začíná mít problémy i ve vztahu se svou dívkou Maggie a proto se rozhodne postavit svým můrám a strachu. Společně s Maggie se vydávají no starých míst v Texasu, aby zde navštívil starého přítele (Esteridge). O své minulosti však své přítelkyni nikdy neřekl a tak když odmítá vzít do auta neznámého stopaře, vypukne mezi nimi hádka. Nakonec ustoupí a blonďatý cizinec nastoupí do jejich auta. Bohužel opět stejná chyba a z Jacka se vyklube další psychopatický vrah. Jimovi se sice podaří ho dostat z auta, ale neúnavný psychopat je začne nelítostně pronásledovat…



Český název: Stopař 2: Čekám…
Režie: Louis Morneau
Rok výroby: 2003
Délka: 89 min
Země: USA

Hrají:
C. Thomas Howell...(Jim Halsey)
Kari Wuhrer...(Maggie)
Jake Busey...(Jack)
Shaun Johnston...(šerif Castillo)
Stephen Hair...(Esteridge)
...a další


Když jsem se dozvěděl, že vzniklo pokračování jednoho z mých nejoblíbenějších filmů, docela jsem se i těšil. Zvláště když jsem uviděl v hlavních rolích navrátilce Howella a mou múzu Kari Wuhrer. Dokonce ani jméno režiséra mi není cizí a už jsem od něj viděl několik filmů. Bohužel se naplnily mé nejhorší obavy a z tohoto sequelu se stala doslova útrpná podívaná. Navíc tohle už beru jen jako špatný pokus o vtip a vydělat co možná nejvíc dolarů na zvučném jménu původního filmu (což se jim mimochodem stejně nepovedlo a film skončil velkým propadákem). Kdybych neznal všechny tři filmy (počítám i remake), tak by se mi to líbilo možná o něco víc, ale takhle je to pro
mně jen slabý podprůměrný film, který za moc nestojí.

V hlavě scénáristy se zrodil nápad poupravit původní scénář, přidat několik svých vlastních šílených scén, ale to se chlapec dost přepočítal. Téměř celý film na mě působil opravdu špatným dojmem, jedna nelogická scéna se kupila na druhou a místy to už dost smrdělo trapností. Zvláště když nechají umřít hlavního hrdinu – který se tu objevil stejně jen kvůli malé vytíženosti. I proto hledím na účast Kari Wuhrer, kterou mám opravdu velmi rád. Škoda že se tu alespoň nesvlékla, ale popravdě se jí ani moc nedivím. Pochybuji, že by dostala nějaký závratný honorář. Vlastně byla jediným důvodem, proč jsem se na to podíval až do konce.

Vražd je tu jak máku, tedy těch nápaditých, když pominu několik zastřelených policistů a v tom vidím další velké mínus. Jake Busey si sice nevedl nejhůř a role psychopata mu docela i sedla, ale v konkurenci Hauera neměl sebemenší šanci si mě nějak více získat na svou stranu. Jeho výkon nebyl vyloženě špatný a patřil spíše k tomu lepšímu v tomto filmu, ale celková nechuť u mě prostě převládala. Úplný závěr je už z kategorie shit movie. Takže ve finále jsem určitě spokojený nebyl a prostě nemám jediný důvod tomu dát alespoň průměrné hodnocení. Jde totiž jednoznačně o nejhorší díl série.

Hodnocení:
40%


Žádné komentáře:

Okomentovat