0-9 (45) A (128) B (184) C (179) D (193) E (48) F (100) G (103) H (163) I (73) J (50) K (56) L (93) M (141) N (71) O (44) P (157) Q (8) R (100) S (292) T (110) U (37) V (58) W (82) X (6) Y (10) Z (42)

14. 9. 2016

Black Circle Boys (1997)

 Začlenit se do tohoto spolku sice není jednoduché, ale dostat se z něj, je téměř nemožné!!!

Kyle prochází těžkým životním obdobím. Po smrti svého kamaráda je nucen se společně se svými rodiči, přestěhovat do jiného města a začlenit se mezi nové spolužáky. Jelikož byl vždycky rebel, zalíbí se mu drzé chování několika z nich. Rory a Munn jsou členové spolku zvaného Black Circle Boys. Tomu šéfuje potížista Shane Carver, který mu přece jenom dá šanci stát se členem. Zpočátku si tahle partička výrostků užívá „bohémského“ života plného drog, alkoholu, rvaček a ničení cizího majetku, ale brzy se začnou nároky vůdce spolku zvyšovat. Kyle si začíná uvědomovat, že jeho noví kamarádi jsou ochotni zajít mnohem dál a nikdo není v blízkosti Shanea v bezpečí…



Režie: Matthew Carnahan
Rok výroby: 1997
Délka: 101 min
Země: USA

Hrají:
Scott Bairstow...(Kyle Sullivan)
Eric Mabius...(Shane Carver)
Tara Subkoff...(Chloe)
Heath Lourwood...(Munn)
Chad Lindberg...(Rory)
Dee Wallace...(Barbara Sullivan)
...a další


Dlouho se mi nedařilo tento filmeček sehnat, ale to se konečně změnilo. Mé očekávání bylo docela velké, protože jsem doufal v něco na způsob The Lost Boys (1987). Moc informací jsem dopředu nevěděl, ale vydedukoval jsem to z hrubého obsahu. Nicméně jsem se hrubě mýlil a popravdě jsem byl nakonec mírně zklamán. Spíše se to podobalo sérii The Brotherhood, akorát bez svalnatých chlapců v hedvábných slipech (což bylo naštěstí dobře). Navíc zařazení do hororového žánru je dost zavádějící – přesto si myslím, že díky poslední zhruba půlhodince se to dá tolerovat.

Pokud však přistoupíte na onu dramatickou zápletku (která sice není zrovna moc originální, ale ani se u ní moc nenudíte), bude se vám film snad líbit. Začlenění hlavního hrdiny mezi své vrstevníky i neustálé rozbroje s vlastními rodiči, je podáno docela věrohodně. Sám jsem nikdy nebyl zrovna hodné dítko, takže jsem mu i rozuměl. Počáteční proměna v drsného chlapce byla navíc doprovázena i několika vtipnými momenty a především šíleným smíchem Munna (tohohle borce bych asi ve své blízkosti moc dlouho nestrpěl). Takže divák se i párkrát zasměje. Nevím, snad to ani nebyl tvůrcův záměr, ale co jiného jste u toho chtěli dělat (bát se tu rozhodně nebudete!).

Musím ale pochválit herecký výkon Erica Mabiuse. Hlavně na něm totiž stál celý příběh a byl to právě tenhle parchant (postava), kvůli které jsem byl nakonec alespoň částečně spokojen. Shane a jeho stupňující se agrese výrazně dopomohli k navození toužebně očekávané atmosféry. Konečně přišly na řadu i mord scény a vše směřovalo k dramatickému finále. Jenomže to slovo „směřovalo“ je velice podstatné. Nic takového se totiž nakonec nekonalo. Což mě vyloženě nasralo. Když bych měl spočítat všechny klady a zápory tohoto filmu, tak Black Circle Boys jsou nakonec hodně průměrným filmem. Škoda, že se režisér nerozhodl ještě více přitvrdit – protože potencionálních obětí by se tu našlo ještě mnohem více. Závěrem chci říct, že mě mírně potěšila i přítomnost (malá role) Dee Wallace.

Hodnocení:
50% 

Žádné komentáře:

Okomentovat