0-9 (45) A (128) B (183) C (179) D (193) E (48) F (100) G (103) H (162) I (73) J (50) K (56) L (93) M (141) N (70) O (44) P (157) Q (8) R (100) S (292) T (110) U (37) V (58) W (82) X (6) Y (10) Z (42)

8. 9. 2016

Atomic Dog (1998)

 Na tento „horor“ se klidně můžete podívat i se svými ratolestmi...Bát se u něj určitě nebudete, ale alespoň se můžete podívat na pěkné psy…

V jaderné elektrárně dojde k úniku radiace a všichni zaměstnanci musejí být evakuováni. V nastávajícím zmatku je však jeden z nich nucen nechat na místě malé štěně, které se ve strachu schovalo. Rok po této události se do nedalekého městečka přistěhuje z LA rodina Yatesových. Jejich dospívající syn Josh to však nenese zrovna nejlíp a jednoho dne se společně s několika kamarády a svou fenkou Trixi, vydává k elektrárně. V opuštěném areálu uvidí divokého psa, po kterém začnou jeho noví přátelé střílet z pušky. Josh se však této zvrhlé zábavy nechce účastnit a tak se s fenou vydá domů. Divoký pes však hárající fenu vystopuje až k jejich domu, povede se mu jí „unést“ a společně pak několik měsíců žijí v elektrárně. Jednoho dne však Trixi uteče zpět domů, porodí dvě štěňata a pak zemře. Zuřivý pes chce za každou cenu své potomky zpět a pro naší rodinku nastanou kruté časy…



Český název: Pes zabiják
Režie: Brian Trenchard-Smith
Rok výroby: 1998
Délka: 95 min
Země: USA

Hrají:
Daniel Hugh Kelly...(Brook Yates)
Cindy Pickett...(Jennifer Yates)
Micah Gardener...(Josh Yates)
Katie Stuart...(Heather Yates)
Isabella Hofmann...(Janice Rifkin)
...a další


Když se před časem objevil tento film v TV, neváhal jsem a pořídil jsem si ho. Očekával jsem něco obdobného jako film Cujo, ale již samotný název mě měl varovat, že tohle rozhodně moc kvalitní podívaná určitě nebude. Moc velký dojem to na mě neudělalo a popravdě jsem na něj zapomněl. Teď po dlouhé době jsem při doplňování svého blogu o nové recenze, tento film znovu vytáhl ze šuplíku, abych se s vámi mohl podělit o své zážitky. Bohužel ani na druhý pokus se můj názor na něj nezměnil.

Předem chci říci, že označení horor je hodně zcestné. Tento televizní film je totiž spíše jakousi obdobou rodinného dramatu, v němž hrají hlavní prim docela pěkní psi a hlavně stupidní scénář. Emoce tu ve vás vyvolá leda tak promarněný potenciál a osud psích miláčků. Jinak je to totiž doslova jedna velká bída, podtržená slabými hereckými výkony a kupou nelogických nesmyslů. Ty měli udělat tento kousek více akčnější, ale nejednomu divákovi při sledování této zápletky zůstane rozum stát. Onen agresivní zabiják vám totiž za celou dobu nenažene ani jednou strach a spíše budete „žasnout“ nad jeho inteligencí, než by měl ve vás vzbudit pocit hrůzy. Navíc vám ho bude ke konci spíše líto…

Takže pokud se budete o víkendu nudit, klidně se na tohle veledílo mrkněte i se svými ratolestmi. Žádnou újmu na duševním zdraví jim určitě nepřivodíte. Je to takový odpočinkový film po obědě, při kterém dospělí můžou klidně usnout a děcka se alespoň na chvíli u rodinného filmu zabaví. Za celý film tu umřou jen dva lidi a stejně není nic vidět, protože kamera se raději „dívá“ jinam. Takže pokud mám tento film hodnotit, jsem hodně na vážkách. Po hororové stránce je totiž Atomic Dog jedna velká bída a blíží se ODPADNÍMU hodnocení. Dá se tu však narazit i na několik rádoby dramatických chvilek, které mi zkrátka tu nulu nedovolí dát…

Hodnocení:
20%

Žádné komentáře:

Okomentovat