0-9 (45) A (128) B (183) C (179) D (193) E (48) F (100) G (103) H (162) I (73) J (50) K (56) L (93) M (141) N (70) O (44) P (157) Q (8) R (100) S (292) T (110) U (37) V (58) W (82) X (6) Y (10) Z (42)

18. 3. 2016

BloodRayne II: Deliverance (2007)

Uwe Boll a jeho westernová podívaná, která je určená jen pro milovníky toho největšího braku.

Pro zapadlé městečko Deliverance má přinést dostavění železnice nový začátek. Jeho obyvatelé se však stanou terčem krutého Billyho Kida a jeho kumpánů. Skupina upírů ovládne městečko, unese všechny děti z okolí, které využívají nejen k zastrašení dospělých, ale zároveň jim slouží i jako zdroj potravy. Připravují se k příjezdu přistěhovalců, ze kterých si chce Billy vytvořit svou armádu stoupenců. Jeho plány však naruší Rayne, pro kterou coby dhampírku jsou upíři úhlavní nepřátelé. Nebojácná žena však stojí proti přesile a tak jí nezbývá nic jiného, než před rozhodující bitvou vyhledat nějakou pomoc.


Český název: BloodRayne 2: Vykoupení
Režie: Uwe Boll
Rok výroby: 2007
Délka: 99 min
Země: Kanada / Německo

Hrají:
Natassia Malthe...(Rayne)
Zack Ward...(Billy the Kid)
Michael Paré...(Pat Garrett)
Chris Coppola...(Newton Piles)
Michael Teigen...(Slime Bag Franson)
Michael Eklund...(kazatel)
...a další


Po nedávném shlédnutí prvního BloodRayne jsem docela váhal, jestli mám do dvojky vůbec jít. Uwe Boll rozhodně nepatří mezi moje oblíbence a většinu jeho tvorby jsem hodně kritizoval (však si ani nic jiného mnohdy nezasloužila), ovšem občas jsem narazil i na docela povedený film. Tedy lépe řečeno mezi tím vším odpadem i občas napovrch vyplaval i průměrný kousek. Jednička však byla celkem velkým zklamáním, takže tentokrát jsem již byl připravený na hrůzu, která mě nejspíš čekala. No a ani jsem se moc nemýlil. Ba spíš naopak jsem musel ještě o 10% navýšit mé hodnocení prvního dílu, protože tohle je ještě horší.

Horory odehrávající se na Divokém západě mi nikdy nevadili, pokud ovšem dokázali něčím zaujmout mou pozornost. Ať už šlo o zajímavý námět, westernovou atmosféru, nebo dobré herecké obsazení. Tady jsem se ovšem nedočkal téměř ničeho, coby vůbec stálo za pochvalu. Popravdě se ani moc nedivím, že se tady už neobjevila K. Loken. Spojení s Bollem spíše její kariéře ublížilo a poprsí může ukazovat někde jinde za ještě mnohem větší peníze. Její náhradnice N. Malthe sice nebyla špatnou volbou (tedy co se charisma týče), ale ani ona žádnou velkou díru do světa díky postavě Rayne neudělala. Účast Parého jsem nepochopil. Stálo mu to vůbec za to?

Uwe mě ovšem nejvíce zklamal svým laxním přístupem k bojovým scénám. Vím, ani minule to nebyla žádná sláva, ale alespoň jsme se dočkali několika srandovních soubojů na meče a i postava Rayne se mnohem více umazala od krve. Tady se všechno odbylo několika přestřelkami, občas okořeněné máchnutím ostří, ale to bylo tak vše. Hlavní hrdinka, jakoby ztratila většinu svých schopností a popravdě mě její přítomnost dost nudila. To už mi byl více sympatický její doprovod. A to raději ani nemluvím o tragické kameře, pro kterou neznám vhodná „slušná“ pojmenování. Hold každý den není posvícení, ale moc nechápu, proč se tato série dočkala ještě dalšího pokračování.

BloodRayne II sice nezařadím mezi úplné odpady hororového žánru, ale moc k tomu nechybělo. Uwe ho uvrhl až po pás do smradlavých sraček a jediné co ho zachránilo od totální zkázy, bylo těch několik přestřelek a postava kazatele.


Hodnocení:
20%

Žádné komentáře:

Okomentovat