0-9 (45) A (128) B (184) C (179) D (193) E (48) F (100) G (103) H (163) I (73) J (50) K (56) L (93) M (141) N (71) O (44) P (157) Q (8) R (100) S (292) T (110) U (37) V (58) W (82) X (6) Y (10) Z (42)

15. 4. 2015

Honeymoon (2014)


Chtěli si užít líbánky plné romantiky a sexu, ale od jisté chvíle budou litovat, že sem vůbec jeli…

Novomanželé Paul a Bea hodlají strávit líbánky ve staré rodinné chatě u jezera. Romantické chvilky okořeněné sexem si oba užívají opravdu do sytosti. Jejich idylka má však velmi krátké trvání. Záhy totiž zjistí, že zde nebudou sami, protože v sousedství potká Bea starého přítele z dětství Willa a jeho manželku. Na tom by nebylo ještě nic tak hrozného, kdyby během jednoho večera Paul nenašel svou ženu polonahou blouznit v lese. Ta si na nic nepamatuje a vypadá to, že je náměsíčná, ale Paul si brzy začne všímat změnu jejího chování. Začíná mít podezření, že se v lese muselo něco odehrát a za vším musí být právě Will…



Režie: Leigh Janiak
Rok výroby: 2014
Délka: 87 min
Země: USA

Hrají:
Harry Treadaway…(Paul)
Rose Leslie…(Bea)
Hanna Brown…(Annie)
Ben Huber…(Will)



Ke zhlédnutí tohoto filmu mě asi nejvíce nalákalo docela vysoké (lehce nadprůměrné) hodnocení, ale přiznám se, že já z něj moc nadšený nebyl. Romantiku v hororech moc často nevyhledávám a ani jí tam popravdě nepotřebuju, ale chtěl jsem dát lehce ujeté ústřední dvojici šanci. Proto jsem se zatnutými zuby přetrpěl jejich sexuální radovánky i nezajímavé kecy, abych se dočkal nějakého výrazného zlepšení. K mému zděšení jsem však zjistil, že právě první polovina je mnohem zajímavější nežli ta druhá. Popravdě asi nejvíc za mou nechuť může mimozemská tématika, kterou hned po zombících rovněž nesnáším.

Takže jediné co se mi opravdu na filmu líbilo, bylo prostředí. Pěkné jezero, samota a nažhavená ženská – to je přesně kombinace, které dávám zelenou. Bohužel po stránce atmosféry a napětí jsem dost strádal. Potom všem co jsem už viděl, začínám být stále náročnější a rozhodně jsem se nemohl uspokojit s tím málem, co mi tu režisérka ve své prvotině nabídla. Zvláště když si k tomu napsala sama i scénář, který rozhodně originalitou moc nepřekypuje. No a v neposlední řadě se dá to samé říci i o napětí. Dost odbytá proměna hlavní hrdinky a celkově nezajímavé vyvrcholení příběhu (nechápu, jak tohle může tolik lidí chválit). Ta trocha krve a gumový „emzák“ na mě tedy moc velký dojem neudělali.

Honeymoon asi nejvíce strádá právě na faktu, že ač se milá tvůrkyně sebevíce snažila, nedokáže naplno využít všechen potenciál, který se z toho dal vymáčknout. Kupříkladu samotný závěr nebyl vůbec šokující a vlastně nám toho ani moc neukázal. Takže si svým způsobem musíme zbytek domyslet sami. Na tom by taky ještě nemuselo být nic zlého, jen kdyby v celém filmu nebylo takto nedotažených (nedomyšlených) věcí moc. Na můj vkus až příliš moc. Bohužel tady jsem zalíbení nenašel vůbec v ničem (kromě toho prostředí).


Hodnocení:
40%

Žádné komentáře:

Okomentovat