0-9 (45) A (128) B (184) C (179) D (193) E (48) F (100) G (103) H (163) I (73) J (50) K (56) L (93) M (141) N (71) O (44) P (157) Q (8) R (100) S (292) T (110) U (37) V (58) W (82) X (6) Y (10) Z (42)

2. 11. 2014

See No Evil 2 (2014)


Kane vidí vaše hříchy a je jeho poselstvím vás jich zbavit!

Do márnice je převezeno tělo psychopata Jacoba Goodnighta, který zavraždil několik mladistvých delikventů a jejich dozorce při uklízení vypáleného hotelu Blackwell. V tu samou chvíli se skupina přátel rozhodne uspořádat narozeninovou párty pro studentku medicíny Amy. Nikdo z nich však ještě netuší, že sériový vrah Jacob vstane z mrtvých a rozpoutá další krvavý masakr „očištění“. 



Český název: Neviditelné zlo 2
Režie: Jen Soska, Sylvia Soska
Rok výroby: 2014
Délka: 90 min
Země: USA

Hrají:
Glenn Jacobs…(Jacob Goodnight)
Danielle Harris…(Amy)
Kaj-Erik Eriksen…(Seth)
Katharine Isabelle…(Tamara)
Chelan Simmons…(Kayla)
…a další



Osm let trvalo než se WWE Studios rozhoupalo k natočení pokračování filmu u nás známého jako Neviditelné zlo (2006). Většinu fanoušků však tímto počinem rozhodně do varu nedostalo, ba spíše museli oprášit vzpomínky, aby si vůbec vzpomněli o čemže tento průměrný slasher vůbec byl. Mezi ně se řadím i já a jediné co mi utkvělo v paměti, byla hora svalů zvaná Kane, který s oblibou vypichoval svým obětem oči. Do režisérského křesla usedlo sesterské duo (Jen a Sylvia Soska), od kterých jsem měl nedávno možnost vidět American Mary (2012). Bohužel mě nějak výrazně nezaujaly, takže jsem od tohoto filmu neočekával vůbec nic. Jak se ukázalo, opět mě instinkt nezklamal.


Kýčovitá šablona mnohých pokračování se stala stavebním kamenem i tohoto slasheru a tak se obrazem přeneseme z hotelu do nemocničního prostředí. Již minule jsem vyčítal obrovské množství chyb a nelogičností, ale tentokrát to sesterské duo hravě předčilo. Nestačil jsem zírat na podbízivou naivitu scénáře – to si vážně myslí, že něco podobného může v dnešní době uspět? Jedno klišé střídá druhé, postavy zmateně pobíhají po špitále, schovávají se za nejbližší dveře či rohy a s modlitbou na rtech doufají, že je ten dvoumetrový pošuk nezabije. Kane však není žádné ořezávátko a přestože už zestárl, nasadí si na ksicht škrabošku a začne prorážet zdi, dveře a mříže, jakoby tam ani nebyly. Navíc je mazanější a hlavně rychlejší než zbytek postav. Jeho orientační smysl je obdivuhodný, stejně jako fakt, že je vždy na daném místě dřív, nežli prchající postava. Dokonce se dokáže schovat pod pitevní vozík, aniž by si ho někdo všimnul.


Nebýt pohledné Danielle Harris, tak jsem se na to asi ani nedodíval. Zbytek osazenstva totiž podal prachmizerné výkony. Chelan Simmons moc hereckého talentu nepobrala a většinou diváky upoutá pouze svým poprsím, takže u ní mě její výkon ani moc nepřekvapil, ale co to proboha předváděla Katharine Isabelle? Kromě rajcovní scény z pitevního stolu to byla nejhorší role, v jaké jsem jí kdy viděl. O zbytku už raději mluvit nebudu vůbec. Tohle že měl být nejděsivější slasher tohoto roku? To ať se na mě nikdo nezlobí, ale já bych See No Evil 2 označil za jeden z nejzbytečnějších filmů roku 2014.


Kromě docela vydařeného hudebního doprovodu a asi dvou scén se mi tu nelíbilo vůbec nic. Režisérky se nechaly až moc unést rychlou „vybíjenou“ postav a zhruba půlhodiny před koncem už jen šlapaly vodu. Zbytečné natahování začalo po chvíli neskutečně nudit a samotný závěr mi přišel k smíchu. Tedy spíše k pláči, protože jak to vypadá, tak si nechaly otevřená vrátka k dalšímu pokračování.


Hodnocení:
30%

Žádné komentáře:

Okomentovat