0-9 (45) A (127) B (183) C (178) D (193) E (48) F (100) G (103) H (162) I (73) J (50) K (56) L (93) M (140) N (70) O (44) P (157) Q (8) R (100) S (292) T (110) U (37) V (57) W (82) X (6) Y (10) Z (42)

19. 5. 2014

House of the Dead (2003)


Uwe Boll opět zaperlil, tentokrát nás čeká nefalšovaný zombie masakr…

Pětice mladých přátel se vydává na velkou hudební párty. Nestihnout však loď a tak jsou nucenu „uplatit“ kapitána Kirka, aby je vzal na tu svou a odvezl je na vzdálený ostrov. Jeho pomocník je varuje, že ostrov má zlou pověst, ale oni se mu jen vysmějí. Když dorazí na místo, naleznou jen opuštěné místo konaní – po ostatních lidech jako by se zem slehla. Brzy jsou však napadeni hordou zombie a nastává klasický boj o přežití. Naštěstí Kirk pašoval zbraně, takže se budou mít čím bránit…
Režie: Uwe Boll
Rok výroby: 2003
Délka: 90 min
Země: Německo / Kanada / USA

Hrají:
Jurgen Prochnow …(Kirk)
Ona Grauer …(Alicia)
Tyron Leitso …(Simon)
Jonathan Cherry …(Rudy)
Enuka Okuma …(Karma)
David Palffy …(Castillo)
…a další


Uwe Boll se už za ta léta stal opravdovou „legendou“ mezi režiséry (bohužel ne však v dobrém slova smyslu) a především noční můrou po pařmeny her. Já jsem od něj viděl už dost filmů (většinou však jiného nežli hororového žánru – z něho jen Seed a Alone in the Dark), takže jsem se snažil jeho ostatním „hororovým předělávkám PC her“ vyhýbat co to jen šlo. I já jej kdysi označoval za největšího tragéda, ale jak se má sbírka hororů rozrůstala a já narážel na další a další režiséry (jak dobré, tak i ještě větší kokoty), musím se mu omluvit a jsem rád, že jsem tu petici na netu, co kdysi kolovala, aby už netočil filmy, nepodepsal. Pokud si totiž na jeho styl zvyknete a začnete srovnávat kupříkladu s těmi „patlaly“ od Asylum či Nu Image uznáte, že on přece jenom trošku talentu skutečně pobral. 



House of the Dead (hru) jsem nikdy nehrál, každopádně film jako celek za moc nestojí, ale zas na druhou stranu se u něj skutečně místy alespoň trošku pobavíte. Nebudu se tu bavit o obnažených holkách (to je k vidění už skoro všude), ale to propojení céčkových efektů, Matrixu, stupidních hlášek a hlavně hodně slušného hudebního doprovodu místy skutečně navodilo celkem příjemnou podívanou. Ano uznávám, že to žádná bomba není, ale já u toho neusínal, zasmál jsem se a s přivřením oka mi tu ani ty „rádoby“ zombie (co dělají salta, jsou ultra rychlé, používají zbraně, plivají kyselinu, atd…) moc nevadily. Bohužel je tu však taky kvantum tvůrčích chyb, které nelze přehlédnout, i proto tomu prostě nemůžu dát ani průměrné hodnocení.


Trochu mi tu sice nesedí přítomnost Jurgena Prochnowa, ale poslední roky už není obsazení pohasínající „star“ v kdejaké sračce žádným překvapením. Boll má však celou řadu přátel mezi celebritami a tak šlo nejspíš o kamarádskou výpomoc. Však Prochnow byl taky tím nejlepším, co nám tady bylo nabídnuto. Zbytek přehrávajících herců nemá cenu ani moc komentovat, protože ti tu byli stejně jen do počtu – aby byl ten krvavý masakr co možná nejdelší. Takže si můžu v klidu tento kousek odškrtnout ze svého seznamu a pomalu zapomenout. Moc nevěřím, že bych se k němu ještě někdy vrátil.


Hodnocení:
40%

Žádné komentáře:

Okomentovat