0-9 (45) A (128) B (184) C (179) D (193) E (48) F (100) G (103) H (163) I (73) J (50) K (56) L (93) M (141) N (71) O (44) P (157) Q (8) R (100) S (292) T (110) U (37) V (58) W (82) X (6) Y (10) Z (42)

13. 10. 2012

Intermedio (2005)

Tento film je o partě lidí, kteří se mají setkat s pašeráky v tunelech Nového Mexika. Při jeho sledování by jste si měli asi toho jointa dát, jinak tenhle děs nerozdýcháte.

Gen a Malik byly ještě malými dětmi, když odjeli se svými otci k hranicím s Novým Mexikem, kde jsou vybudované podzemní tunely, kterými pašeráci přenášejí drogy. Otcové sestoupí do tunelů a děti je již nikdy neuvidí.


Český název: Duch podzemí
Režie: Andrew Lauer
Rok výroby: 2005
Délka: 82 min
Země: USA

Hrají:
Edward Furlong ... (Malik)
Cerina Vincent ... (Gen)
Amber Benson ... (Barbie)
Callard Harris ... (Wes)
Steve Railsback ... (Old Man)
...a další


O 18 let později:
Malik a dívka Gen mezitím dospěli a společně se svými druhy se rozhodnou jít v otcových stopách a odjedou k tunelům, aby se setkali s pašeráky a odvezli marihuanu. Setkají se s Carlosem, který jim ukáže cestu do podzemí. Vedení se ujme Genin kluk Wes a cesta jim zatím ubíhá celkem rychle až na menší zdržování s Malikovou holkou Barbie, která má zlomenou nohu a jde o berlích.

Setkají se s pašeráky, ale pak se najednou objeví duchové (přízraky) a tajemný muž s křišťálovým přívěškem a jeden z pašeráků skončí s krumpáčem v hlavě. Ostatní utečou a tak začíná zběsilý úprk napříč tunely s duchy za zády a smrtí, která se schovává za každým rohem. Dokáže někdo přežít nebo jejich kosti shnijí v prachu stejně jako několik desítek nešťastníků před nimi. Jaké tajemství skrývá starý muž a přívěšek, který dokáže duchy vyvolat?

Scénář je v jisté míře zajímavý. Jeho nápad mě celkem zaujal, ale když jsem uviděl zpracování jen jsem seděl asi hodinu a půl z otevřenou pusou a držel se za hlavu co to má zase znamenat. Nevím proč, ale poslední dobou se mi do rukou dostává jeden větší brak za druhým.  O režisérovi vím jen to,že si zahrál v pár filmech jako herec ve vedlejších rolích. Z herců je asi nejznámější Cerina Vincent, která hrála v Cabin Fever a Seven Mummies. Edward Furlong hrál ve filmech Vrána 4, Bojovníci země a Kult Hákového kříže.

Co se týče filmových triků, určitě by se uplatnily v černobílých filmech, ale takhle to vypadalo jako výpary z výfuku a duchové vypadali opravdu směšně. Bylo tam spousta nelogických prvků, které jsem nechápal a i když jsem si to pustil podruhé (u toho jsem pro změnu zase usnul) o moc víc mi to nedalo. Hlavně scénky, kdy se pět minut nemůže Malik postavit na nohy a potom předvede parádní sprint, za který by se nemusel stydět žádný atlet a zase se z ničeho svalí na zem a nechá se táhnout. Abych ale zase úplně nekritizoval celý film musím říct, že některé postavy zemřely smrtí, která se mi líbila (rozpůlení atd).

Hodnocení:
Trapné efekty, otřesné herecké výkony a spousta nelogických scén mi nedovolí, abych dal tomuto filmu víc jak 20%. A to dávám jen asi za 5 až 7 minut, na které se dalo dívat a pěknou herečku.

Žádné komentáře:

Okomentovat