0-9 (45) A (127) B (183) C (178) D (193) E (48) F (100) G (103) H (162) I (73) J (50) K (56) L (93) M (140) N (70) O (44) P (157) Q (8) R (100) S (292) T (110) U (37) V (57) W (82) X (6) Y (10) Z (42)

10. 6. 2012

Long Weekend (2008)

Manželský pár si chtěl užít pěkný víkend v australské divočině, jenže to by se v ní musel umět chovat slušně…
Díky tomuto snímku jsem se přesvědčil jak důležité je vidět původní snímek před remakem. Osobně moc nechápu vychvalování tohoto snímku, když jde jen o obyčejnou kopii a to ještě hodně průměrnou. 




Český název: Nekonečný víkend
Režie: Jamie Blanks
Rok výroby: 2008
Délka: 88. min
Země: Austrálie

Hrají:
Jim Caviezel …………………(Peter)
Claudia Karvan ……………...(Carla)
Star ………………………….(Cricket)
…a další

Většina scén i dialogů je věrohodně okopírovaných, jenže se zde dá nalézt i několik do očí bijících chyb a těch jsem napočítal skoro tucet. Jediný velký prim zde hraje skutečně jen onen skvělý výběr prostředí, kde se natáčelo. Nádherná krajina mně doslova dostala a jakožto vášnivý cestovatel jsem slintal blahem.

Již od začátku je sice patrné, že na snímek byl použit větší rozpočet, jenže ani on nepomohl navýšit jeho kvalitu. Je až k nevíře, jak byl samotný začátek filmu oproti originálu ořezaný, urychlený a především nudný. Scéna s přejetým klokanem byla pěkně odfláknutá, stejně jako příjezd na pláž. Úplně se vytratilo ona kouzelná „lehce mysteriózní“ atmosféra, kterou jsem si v původním snímku užíval téměř po celou dobu. Tady přišlo výrazné zlepšení až ke konci filmu, který se tvůrcům opravdu povedl. Posledních cca 20. minut zachránilo alespoň průměrné hodnocení, protože jinak to byla fakt bída.

Ani herecké výkony obou hlavních představitelů se nemůže co do kvality rovnat jejich předchůdcům. Caviezel se sice snažil - co mohl, ale já ho nějak extra nemusím. Jeho partnerka mu moc nepomáhala, místy přehrávala a osobně pro mne nebyla zas až tolik zajímavá jako Briony Behets. Samotná atmosféra v první polovině trpěla jako ona postřelená „kráva“. Napětí se jaksi zadrhlo a pomalu vytratilo, vkusná dávka erotiky taktéž nulová a noční scény nefungovaly tak jak by měly.

Přestože by oba snímky měli být vlastně totožné, tak tomu není. Snad kdybych první neviděl originál tak bych i já slastně vzdychal nad právě skončenou podívanou, jenomže tomu tak nebylo. Osobně bych vám chtěl doporučit původní snímek, protože mi přišel prostě lepší ve všech směrech. Ani se mi nechce moc věřit, že remake taky točili Australané. Jinak ovšem i zde platí poučení, že přírodu bychom neměli znečišťovat, ale chovat se k ní uctivě. Nikdy totiž nevíme, jak nám špatné zacházení oplatí!!!


Hodnocení:
50%

Žádné komentáře:

Okomentovat