0-9 (45) A (128) B (184) C (179) D (193) E (48) F (100) G (103) H (163) I (73) J (50) K (56) L (93) M (141) N (71) O (44) P (157) Q (8) R (100) S (292) T (110) U (37) V (58) W (82) X (6) Y (10) Z (42)

22. 4. 2012

Vampires Suck (2010)

Pro některé utrpení a totální zbytečnost, pro ty druhé lepší než originál…
Parodie na Twilight? Nu proč ne. Patřím do skupiny diváků, kterým se doposud podařilo tomuto teenagerskému „fenoménu“ úspěšně vyhýbat, takže nemusím srovnávat, do jaké míry si z něho dělá tento film srandu. 



Český název: Tupíři
Režie: Jason Friedberg, Aaron Seltzer
Rok výroby: 2010
Délka: 82. min
Země: USA

Hrají:
Jenn Proske ………………(Becca Crane)
Matt Lanter……………….(Edward Sullen)
Chris Riggi ……………….(Jacob White)
Diedrich Bader ……………(Frank Crane)
Kelsey Ford ………………(Iris)
… a další




Ono to vlastně snad ani moc nejde, protože co jsem slyšel od známých, tak i originál je pěkná sračka. Sorry, omlouvám se všem nadrženým mladým slečnám, které mají rády šampóny tipu Roberta Pattinsona, ale romantická „upířina“ není nic pro mne. Moje drahá polovička mně sice jednou zkoušela překecat, abychom si udělali „pěknou“ sobotu a pustili si první tři díly Twilight, ale já jsem hrdinně usnul už po první půlhodině, takže jsem o tu skvělou show přišel a ona se pak se mnou zbytek dne uraženě nebavila.

Tou samou neznámou jsou pro mne i oba režiséři Jason Friedberg a Aaron Seltzer, od kterých jsem až dosud nic neviděl. Dle nepříliš lichotivého hodnocení na internetu, kterým se pyšní jejich filmy, však soudím, že jsem o nic závratného nepřišel. Tudíž jsem nešel do této parodie s příliš velkým očekáváním a těch zhruba osmdesát minut naštěstí uteklo jako voda. Občas jsem se tu i zasmál, ale ze všeho smrděl onen pověstný zápach trapnosti a „fekálního“ humoru, kterého snesu opravdu jen malé množství.

Bavit se o nějaké zajímavější postavě je asi celkem zbytečné, protože tady máme jen přehlídku nejrůznějších dementů a kreténů, ale to do parodie samo sebou patří. Pokud bych však měl jmenovat alespoň jednu, tak jí bude táta-policajt. Perverzní úchyl, jenž mě nejvíce pobavil svým úvodním soubojem s vozíčkářem. Podobných „humorných“ situací či hlášek tu bylo několik, ale nebudu je tu jmenovat všechny.  Celý film je totiž takovým slepencem na sebe moc nenavazujících scének, z nichž většina neměla ani hlavu ani patu a už vůbec nebyly zábavné.

Sledovat přihřáté vlkodlaky v riflových kraťáscích bylo stejné utrpení, jako když trůníte na míse po použití projímadla. Podobných vyblitků tu byla celá řada a čím víc se blížil konec, tím to bylo jen horší. Naštěstí tu byla ještě hlavní hrdinka a její blikající spodní prádélko, které  musím svojí taky obstarat. Jako celek stojí Vampires Suck za hovno, ale někomu určitě některé momenty zvednou náladu, tak jako mně.


Hodnocení:
40%

Žádné komentáře:

Okomentovat