0-9 (45) A (128) B (183) C (179) D (193) E (48) F (100) G (103) H (162) I (73) J (50) K (56) L (93) M (141) N (70) O (44) P (157) Q (8) R (100) S (292) T (110) U (37) V (58) W (82) X (6) Y (10) Z (42)

27. 3. 2012

Sand Sharks (2011)

Už ani na pláži před nimi nemůžete být v bezpečí…

Ostrov White Sands se může chlubit pouze malým přímořským letoviskem, na který ovšem moc turistů během roku nezavítá. Všechno se snaží změnit prominentní synek Jimmy Green, který zde chce během prázdnin uspořádat obrovskou plážovou párty. Tuto idylku však naruší podvodní zemětřesení, které uvolní z nedobrovolného vězení smečku hladových žraloků. Ti se však kromě vody můžou pohybovat i v písku a než stačí někdo jejich přítomnost vůbec zaregistrovat, zemře několik lidí. Místní šerif přivolá na pomoc ichtyoložku Sandy, jenže jak zastavit tvory, kteří se objeví teprve ve chvíli, kdy je nejmíň čekáte?



Český název: Píseční žraloci
Režie: Mark Atkins
Rok výroby: 2011
Délka: 86. min
Země: USA

Hrají:
Brooke Hogan            ……………………(Sandy Powers)
D.T. Carney………………………(Angry Townsmen)
Corin Nemec……………………...(Jimmy Green)
Vanessa Lee Evigan………………(Brenda Stone)
Julie Marie Berman………………..(Nicky)
…a další



Už jsem viděl spousty žraločích filmů, ale s něčím podobným jsem se ještě nesetkal. Měli jsme tu už žraloka zkříženého s chobotnicí, zmutovaného s lidskou DNA, vydávajícího zvířecí řev divoké šelmy, takového jenž dokázal sežrat letadlo i plovoucího pozadu, ale aby některý dokázal proplouvat napříč písečnými dunami to ještě ne. Snímek se sice hlásí k parodiím, ale na něco takového jsem opravdu nebyl připravený. Ještě teď se pomalu probírám z šoku, cože jsem to před chvílí viděl.

Tvůrci se nás snaží po celou dobu rádoby vtipnými scénami a hláškami, které určitě někoho dostanou do křečí, ale mě už pomalu začínají podobné filmy lézt krkem. Mám rád zvířecí a monster filmy, ale už to začíná zacházet do obrovského extrému. Filmy od Asylum občas ještě překousnu, jenže tento film je v mnohém překonal. Především pak v otřesných digitálních efektech, ztvárnění žraloků i dementními hereckými výkony. Nesnáším přehrávající herce, jenže tady to dělal snad každý. I ti blbečci pobíhající po pláži sem a tam.

Stupidita z toho všeho jen vyzařovala. Každá druhá postava přestože věděla, že pod pískem číhá smrt, si stoupla kousek od krajnice, vydala poslední projev a chcípla. Takhle se to opakovalo několikrát a mě to začalo po nějaké době pěkně srát. Lhal bych ovšem, kdybych tvrdil, že úplně všechny úmrtí byli nezajímavé. Najdou se zde asi dvě-tři výjimky, kvůli kterým nedám čistou nulu. Všechno to ovšem bylo takové monotónní, že jste pomalu dopředu věděli přesně, v jakém pořadí jednotlivé postavy umřou. Ke zlepšení nálady nepomohly ani ty holčiny v bikinách.

Navíc jsem tu nepostřehl žádnou známku napětí a o nějaké děsivější atmosféře nemůže být ani řeč. Je mi jasné, že u komedie se asi moc bát nebudu, jenže já se ani moc nesmál. K mému většímu zájmu nepomohla ani účast pohledné Brooke Hoganové. To už její táta předváděl lepší výkony v ringu, ale chybu bych spíše viděl ve špatném výběru filmových rolí. Možná však na víc nemá. Corin Nemec rovněž moc nezaperlil a tím dementním finishem u mě ještě víc klesl. On celkově závěr tomu všemu nasadil neuvěřitelnou korunu, kterou budu dlouho rozdýchávat.

Pokud vám můžu poradit, vyhněte se tomuto veledílu obrovským obloukem a hlavně si jej nekupujte v trafice! Teď někdy má totiž vyjít a dát za tuhle hovadinu 200kč, tak to raději prochlastám v hospodě.


Hodnocení:
10%

Žádné komentáře:

Okomentovat