0-9 (45) A (128) B (184) C (179) D (193) E (48) F (100) G (103) H (163) I (73) J (50) K (56) L (93) M (141) N (71) O (44) P (157) Q (8) R (100) S (292) T (110) U (37) V (58) W (82) X (6) Y (10) Z (42)

7. 12. 2011

Biohazard 4D: Ex (2000)

Máte rádi hru či film Resident Evil? Tak se podívejte na tento animovaný krátkometrážní snímek.

Skupina vojáků je vyslána svými chlebodárci do Raccoon City, aby zde lokalizovala místo, kde se nachází ženská vědkyně doktorka Cameronová. Ta zde vede výzkum nového T-viru – biologické zbraně, která mnění lidi v zombie. Tu tajně vynalezla právě společnost Umbrella ke svému vlastnímu zbohatnutí. Tým vojáků pod vedením velitele Clause dorazí k velkému skladišti, odkud vychází signál z doktorčina průkazu totožnosti. Ženu zde však nenajdou, zato jsou napadeni obrovským monstrem, které se jim podaří i přes vlastní ztráty eliminovat. Zbylí členové týmu pokračují v pátrání aniž by tušili, že se podivná živočišná forma dokáže znovu regenerovat. Až příliš pozdě zjistí, že se stali pokusnými morčaty v ďábelském plánu svého zaměstnavatele.

Režie: Oohata Kouichi
Rok výroby: 2000
Délka: 19 min
Země: Japonsko

Hlasy:
Masaki Aizawa ... (Claus)
Hideto Erihara ... (Ed)
Yurika Hino ... (Cameron)
Yoshyiunki Kaneko ... (Norman)
Tadasuke Ohmizu ... (Robert)
... a další

Inspiraci k vytvoření tohoto krátkometrážního animovaného snímku našli tvůrci ve filmové a herní sérii Resident Evil. Do jaké míry lze mezi nimi hledat spojitost musíte určit sami, protože já zatím neměl tu čest ani s hrou –filmy (přestože mám obojí doma). Poslední dobou mě animované snímky začínají bavit čím dál více a ani tento není výjimkou. Možná právě proto, že jsem neměl vůbec představu do čehože to jdu. Žádný velký výlet po Raccoon City ani animovanou Milu však nečekejte. Musíte se spokojit s jedním větším skladištěm a skupinkou vojáků. Tedy zezačátku.

Následně si milovníci anime přijdou na své. Během krátkého průzkumu terénu a množství všelijaké havěti, přichází na scénu zmutované monstrum, které má vážně ukrutný hlad. Po vizuální stránce ještě nebylo nějak extra propracované, ale o to víc nám to vynahradí autoři později. Následný "masakr" vojáků již rozpumpuje krev v žilách každému fandovi. Podobně jako různá spojení živočišných forem, které dopomáhají monstru být lidským nepřátelům stále v patách.

Samozřejmě se to nesmí obejít ani bez nenažraných zombíků, kteří zde ovšem hrají až druhé housle. Jejich provedení se mi moc nelíbilo, ale tak jako menší oživení jsem to bral. Mnohem zajímavější byla postupná eliminace vojáků. Jakým způsobem umírali, vám však prozrazovat nebudu! Především pak ke konci filmu jsem si všiml výrazného zlepšení, co se animace toho zmutovaného tvora týče. Přiznám se však, že jsem už viděl i mnohem lepší animáky.

Biohazard 4D: Executer mě však v žádném případě nezklamal, protože jsem od něj popravdě ani moc nečekal. O to více jsem byl následně překvapený a s určitostí vím, že se v brzké době musím podívat na celou sérii Resident Evil.

Hodnocení:
60%

Žádné komentáře:

Okomentovat